Haha.. har jag tråkigt?

haha.. bara för att alla gör dendär "för varje person som gillar denna status ska jag skriva en sanning om mig själv" .. den på facebook nivet! Så tänkte jag göra för hur många läsare jag har idag, ännu.. har några så va inte sådär jättejobbigt men fyfan vad tråkigt det va haha.. aja ;-) 

1. jag heter elin
2. och evertsson i efternamn
3. jag är 16 år
4. jag ska nog bort imorgon
5. har haft rött hår
6. funderar på att klippa av mig mitt hår, fast inte helt
7. jag älskar sommaren hårt
8. hatar vintern otroligt jävla mycket
9. jag har 3 syskon
10. jag saknar någon varje dag
11. jag tycker min blogg suger
12. jag duschade nyss
13. jag har inget smink på mig
14. jag försöker städa mitt rum vilket inte går bra
15. jag slog en vägg idag
16. jag sjunger varje dag
17. älskar att dansa fast jag inte är världsbäst
18. jag har ont i ryggen
19. jag väger mig varje dag och får skäll av min syster för de
20. julafton är tråkig, samma människor hela tiden.. 
21. jag har tråkigt
22. tänker på en person nu
23. när jag va liten rymde jag ut till en buske på gården 
med min söta blå nallepuh-väska
24. jag hade sönder en glasruta hemma förut när jag va arg
25. jag har snea pekfingrar
26. jag+några undrar om jag har damp eller agrissionsproblem(stavning?)
27. jag vill ha en iphone
28. jag vill flytta till en egen lägenhet 
29. älskar att kolla på gamla saker jag gjort under min barndom
30. jag hade bara 140 poäng i slutbetyg
31. jag är dålig i skolan, verkligen
32. jag är lite smårädd över att börja ny skola, ny klass, få nya vänner osv..
33. vill lära mig spela gitarr
34. älskar klääääder
35. när jag va liten drömde jag samma dröm varje natt, fyfan va den va läskig
36. hatar när folk smaskar 
37. jag åker inte hiss, helvete heller
38. hatar alla kryp
39. blev biten av en orm förut, aj
40. är skitallergisk mot katter
41. jag har allergiastma
42. måste ha målade naglar
43. jag har inget liv just nu
44. jag brukar skriva ner mina känslor 
45. rädd för döden
46. mörkrädd.. ibland
47. jag är bäst
48. stör mig när folk inte svarar fast jag inte själv brukar svara iband haha..
49. jag tror på andar/spöken
50. jag saknar min barndom ibland
51. jag älskar alla färger
52. jag har två vänner som jag säger allt till
53. jag har haft tandställning
54. jag älskar utomlands
55. det finns en grej jag tänker på varje dag och ångrar
56. det är kul som fan med skräckfilmer
57. jag har några läsare, haha hejdå





Kommentarer
Postat av: erik håkansson, abdi , josef , drilon

vi älskar din blogg så jävla mycket vi läser den varje dag!!! Och abdi undrar om du vill ha guz? men nu ska vi dra hej då!!!

2011-08-07 @ 15:38:26
Postat av: Elin

fucking fjantar

2011-08-07 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0