haha.. wey

1. Vem är du? kurt... nej elin
2. Attityd: bra eller dålig attityd? haha..
3. Ålder: 17 nästa år
4. E-post: bestapersonenä[email protected], skojade, fan va dålig jag är
5. Hemsida: blogg får de bli
6. Du kommer från: Född i falun så.. falun? 
7. Du bor: Borlänge
8. Ekonomi: snart ingenting, mina pengar tar slut lika fort som jag får dom.. nästan
9. Civilstatus: snygg sexig söt singel
10. Stjärntecken: Vädur
11. Mac eller PC? okej
12. 1024*768 eller 800*600? okej
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? jag föredrar annat
14. Din bästa egenskap: skrattar mycket kanske?
15. Din sämsta egenskap: jag blir irriterad och arg ganska lätt, typ aggritionsproblem (stavning?) eller nått
16. Husdjur: dammråtter
17. Familj: 2 systrar, 1 liten bror, mamma och pappa och pappas fru (plastmamma?)
18. Kroppsdel du har mest nytta av: men hela jag
19. Kroppsdel du tycker bäst om: vet inte, inte så nöjd över min kropp just nu, behöver träna innan jag svarar på denna
20. Jag sover: på nätterna? eller vadå? haha
21. Djur jag är lik: kossa
22. Tror du på något? spöken 
23. Frisyr: rödbrun färg, långt, tjockt och känns som getskägg
24. Hårfärg: rödbrun fortfarande
25. Ögonfärg: mörkblåa eller nått åt de hållet
26. Längd: 170 hoppas jag
27. Vikt: 100
28. Skostorlek:39
29. Gillar: Blir riktigt mycket. kan väl skriva lite saker. Vara utomlands, festa, vara med kompisar och familjen, shoppa och massa.. peaceandlove MED MERA
30. Ogillar: finns sjukt mycket. men typ hissar, trånga utrymmen och småkryp sen massa mer
31. Favoritmat: Tacos!!
32. Favoritglass: calippo cola, höhö
33. Favoritdessert: vet inte fan haha..
34. Favoritpizza: KEBAB  
35. Favoritdryck: vatten när man tränar, cola nån gång och typ juice, SMOOTHIE också..
36. Gillar du godis? Ja ibland
37. Isåfall vilken sort? Choklad
38. Favoritdrink: En som jag fick undet PeaceAndLove.. ASgod 
39. Favoritfilm: Twilight filmerna
40. Favoritdag: Fredag
41. Favoritklädesplagg: det som är nyinköpt
42. Favoritbok: läser inte men kommer ihåg en bok som jag läste när jag gick i 6:an men minns inte vad den heter
43. Musiksmak: väldigt väldigt blandat 
44. Favoritdoft: en kille som har gott parfym på sig och sommaren
45. Favoritblomma: haha.. mmmm
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? Inte en aning faktiskt
48. Senast köpta skiva: lyssnar aldrig på skivor men ska bränna en egen skiva haha.. blandat på den
49. Senast film på bio: Justin bieber kanske. Eller nått
50. Bästa låten i världen: men lol. Lite svårt
51. Senast lästa bok: vet inte fan
52. Favoritförfattare: men gud, hahah vet inte
53. Skriver du dagbok? nej inte dagligen men har en bok där jag brukar skriva ner saker som händer och hur jag känner osv..
54. Bästa årstiden: Sommar utan tvekan
55. Älsklingsfärg: gillar alla färger typ
56. Skulle aldrig ta på dig: vida byxor 
57. Vad ville du bli när du var liten? bartender,delfinskötare och prinsessa
58. Blev du det? jaja
59. Brinner för: musik
60. Sportbil eller familjebil? familjebil men sportbilar e ballt de.
61. Katt eller hund? hundar, dom kan jag röra
62. Har du nån nojja? ja.. gymnasiet. Vet inte vart jag ska på måndag
63. Fobier? hiss, spindlar och massa annat krypigt, trånga utrymmen, låsta dörrar (ibland), och typ skolans bestick,tallrikar och glas.. hahah..
64. Deppig eller glad? mest glad men deppig händer
65. Politiskt insatt? ??
66. Värdesätter du ärlighet? va?
67. Brukar du dra "vita lögner"? har nog hänt ja
68. Är det okej med vita lögner? aaarå
69. Känner du en mytoman? mhm
70. Har du pojkvän/flickvän? nej
71. Är du kär? nej
72. Hur tidigt stiger du upp? numera sover jag ut på helgerna och på torsdagar eftersom att jag börjar 1 då.. hehehe
73. Är det bra eller dåligt? vet inte... skönt att sova liksom
74. Vem/vilka vet mest om dig? Lisa o Priscilla
75. Gillar du att slåss? haha nej, iband fast på skoj. Typ jag och Lisa hahaha
76. Vad har du på dig just nu? Jeans och en t-shirt men ska fan byta om till sköna kläder
77. Ikväll ska du: natt nu, sova
78. När var du senast riktigt full? vadå riktigt? låter bättre med mycket. Isf Peaceandlove, då vare drag
80. Hur många handväskor äger du? är väl några 
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1 hos mamma, 1 hos pappa.
82. Hur många biologiska syskon har du? 2 fast ser emil som min riktigt också 
83. Isåfall, vad heter de? Erica och Anna
84. Hur många timmar sover du per natt? länge fan, fast inte nu när skolan har börjat
85. Vem är snyggast i världen? meeeh.. Justin bieber är en av dom sen kommer jag inte ihåg vilka mera jag tycker haha.. bra koll.
86. Vad är du allergisk mot? Pälsdjur förutom häst och lite hund. Har vart allergisk mot pollen med de är borta
87. Ska du duscha idag? aa fast klocka är sent så imorgon ska ja
88. Vad är det för veckodag? lördag sent på kvällen, snart söndag
89. Vad är det för datum idag? 27 augusti
90. Vad gör du nästa år? vet inte, sitter och planerar nu
91. Målar du naglarna? I do
92. Vad luktar det hos dig just nu? är inte hemma haha
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? inte i stan stan men utanför stan i ett villområde fast de va nära stan
94. Har du utländska föräldrar? nej
95. Gillar du att laga mat? Ibland, hatar att diska efter
96. Märkeskläder eller secondhand? Spela roll 
97. Hur många par skor har du? vetttefan
99. Vem är snällast just nu? vet inte
100. Var har du ont? ingenstans
101. Använder du hårspray: använder aldrig typ
102. Kan du stå på händer?: nej, kunde förut
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? paradise hotel och bigbrother
104. Vänster eller högerhänt? höger
105. Favoritserie: One tree hill och desperata hemmafruar
106. Gillar du seriehjältar? men va? hha
107. Hur många Emma känner du? vet inte haha
108. Vad tycker du om idrott? kul ibland
109. Gillar du att fotografera? Ja faktiskt
110. Gillar du musikaler? Nja, grease
111. Salt eller socker? socker antagligen
112. Tittar du på sport? ja
113. Om ja; DANS föfan
114. Tränar du? ibland, ska börja simma, kanske börja dansa igen
115. Har du bra kondition? HAHAH
116. Trådlös eller trådmus? trådlös eller nått
117. Gillar du ketchup? aaaa lite
118. Sushi eller hamburgare? hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? både och
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? framåt är lättare, fast inte för framåt..
121. Är du bra på att måla? hahaha neej
122. Vad har/hade du mvg i? ingenting..
123. Vad har/hade du ig i? fysik och teknik
124. Är du stud? haha men va?
125. Favoritlaget? leksand i hockey? :D
126. Gillar du konst? jadå.. eller nja vet inte
127. Favoritmålning? en bild som min syster måla av på mig
128. Vilket museum var du på senast? framtidsmuseumet
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? men vettefan
130. Har du åkt luftballong nångång? nej
131. Om inte; skulle du vilja det? skulle vara kul att testa men fyfan vad läskigt 
132. Har du utövat nån extremesport? nej
133. Har du någon tatuering alt. piercing? piercing
134. Har du magmuskler? biff
135. Använder du smycken? händer väl
136. Är du feminist?
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: spegel
138. Är du glad nu? nej
139. Var du glad igår? ja fast inte på kvällen
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej inte riktigt
141. Vad gör du just nu? fördriver tiden med detta skiten
142. Kaffe eller the? te och kaffe när jag är trött
143. När grät du senast? När min syster flyttade till Stockholm
144. Sexigaste kroppsdel: på mig? eller va? haha
145. Om du vore en färg: skulle jag vara en färg
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: ååhhh, haha 21-40 fast inte över 30  
147. Sexuell läggning: hetro
148. Du har: (alt.) pojkvän / flickvän / både och: singel
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: älskar barn, ibland
150. Bästa plats på jorden: inte fan vet jag
151. Pluggar och vill bli: estet sen sam för jag hade ingen kompis i estet men jag älskar musik.. så vet inte
152. Jobbar och önskar du kunde: jobbar inte med nått och önska att jag kunde sluta skolan och ha ett awesome life ändå
153. Person du alltid kommer att vara kär i: alltid va lite att ta i men.... gillar ju justin bieber 
154. Vem krossade ditt hjärta: 8942343233489234729834789374892 stycken
155. Politiker du älskar/gillar: men bry

KUL JAG HAFT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0