Inget liv typ

ALLMÄNT:

Namn: Elin

Piercingar: Öronen och i naveln och ska snart ta ett till i örat tror jag, höhö

Tatueringar: ingen men jag vill

Längd: 1.70 typ
Skostorlek: typ 39
Hårfärg: brunröd eller nått

Är du kär i någon: neee

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja fast ändå nej

Tänker du på självmord: hehe nej

Tycker andra att du är attraktiv: men haha, inte vet väl jag
Vilket shampoo använder du: olika, mamma som köper heh

Vilken parfym använder du: olika

Vad är du rädd för: småkryp och annat

Gillar du att tvätta: nej jag kan inte äns

Gillar du Berg-och-Dalbana: nej, skulle fan spy.. tror jag

SENASTE:

Film du hyrde: Oj.. haha, brukar inte hyra film
Film du köpte: köper inte filmer heller.. jag brukar ladda ner.

Låten du lyssnade på: Raise your weapon- Deadmau5

Låten du hade på hjärnan: Finns det en så finns det flera

Låten du laddade ner: Minns inte det

Personen du ringde: mamiii

TV program du tittade på: hon dendär Ellen, typ nån show

Personen du tänkte på: Lite olika haha..

Bok du läste: Läser inte :)

Personen du fick mail av: Brukar inte kolla den
Personen du fick brev av: dansstudion

Personen du fick sms av: Älskade Lisaaaa

Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag va liten, mina föräldrar är skiljda haha

 

FAVORIT:
Mat: Tacos, mums

Låt: Har ingen favorit, aldrig haft heller.. så många som är bra!

Sak att göra: Vara med mina vänner sen finns det annat

Sport: Får väl säga dans helt klart
Dryck: Fan.. vet inte helt seriöst! haha

Kläder: Har ingen favorit

Film: Twilight-filmerna

Bil: haha vet inte mycket om bilar men jag vill ha en bubbla!!

 

ANTAL:
Gånger du varit kär:
1 tror jag

Förälskad: 1 tror jag fortfarande?

Hjärtan brustit på grund av dej: vettefan

Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte riktigt..

Ärr du har på kroppen: orkar inte räkna :)

 

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Typ ingenting.. jättetrök
Var det kul: haha neeeeej?

Hur tidigt stiger du upp: tidigt vettefan.. idag vakna jag halv 1..

Gillar du att slåss: love it!!! nejdå.. nej det gör jag inte

Vad ska du göra ikväll: det är typ natt snart men ikväll har jag inte gjort mycket

Är du seriös: nej? men jooooo

Vad är du allergisk mot: Pälsdjur.. förutom heeest och lite hund

Var har du ont: ingenstans, nice

Använder du hårspray: nooope

Kan du stå på händer: nej haha.. fast jag va jättebra på det när jag va liten, höhö

Favoritserie: ONE TREE HILL! lätt

Nu tänker jag sova.. SKÖNT! Imorgon kommer min LISA som jag saknat så länge nu.. haha :((( WEY. Aja, sov gott hörrni! Hörs imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: isabella.

fin du är Elin! :-)

2011-08-22 @ 19:25:59
URL: http://isabellakrueger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0