Jag bor 4 trappor upp och du är välkommen in

Hellu sötnosar! Hoppas ni mår bra!
Känner att allt är lite segt i livet just nu, vet inte varför! Skolan börjar ju snart, fyfan.. nervös som jag är att börja ny skola, gå i ny klass, få nya vänner, nya lärare.. allt liksom! Shit dude. 

Hur som helst, imorgon drar jag förmodligen iväg till tällberg på kvällen på släktfest eller vad man säger.. min faster har fyllt för ett tag sen så det blir att fira och kommer få träffa alla mina kusiner och allt, askul. Träffar dom typ 2 gånger om året.. haha! Sick. Blir att sova kvar där också, och jag hoppas med hela mitt hjärta att min syster Anna följer med så jag får det en aning roligare.. OKEJ ANNA? vet att du läser..

Nu ska jag deppa, nej skoja.. jag ska, jag vet inte.. fett tråkigt kväll fan. Godnatt iallafall! 

stek man va





Kommentarer
Postat av: AnnaJ

Haha, KANSKE :P Har inte bestämt mig än.. Puss

2011-08-13 @ 10:31:02
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0