Nyinköpt, höhö

va nyss på kuppan och köpte en tröja och ett par jeans, hade köpt en tröja och ett par jeans för någon dag sen också som jag inte visat så allt kommer nu! hehe.

Hur som helst.. idag vart jag nollad.. haha alltså jag va så jävla ful idag, FUL! Vi vart målade i ansiktet med knallblå och knallröda kritor som va helt kletiga och fick sånhär.. ögongrej så man inte ser, dom kasta vattenballonger på oss,spruta vatten, vi fick dansa och smälla ballonger två å två och aaa.. så va det.. lite mera men orkar inte skriva :-D 

Nu ska jag iväg i helgen och sova borta, men finns data så kommer nog uppdatera senare idag och under helgen! Awesome! Pusspuss 





och sen vart det väl lite till skolan sådär.. haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0