Så går det när man inte loggar ut

Jadu eftersom du glömde logga ut tänker jag skriva ett gulligt litet inlägg till dig.
Elin du är verkligen en av mina bästa vänner, vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig. Jag har väldigt svårt att lita på folk men du är den en av dom enda jag öppnar mig för och jag är jävligt glad för det. Du och jag är så lika inte utseende utan hur vi tänker och tycker. Vi träffades första gången i 7:an då vi prata lite gran sen gick det ett tag och i början av 9:an så blev vi bättre och bättre och när halva 9:an gått så var vi riktigt tajta. Det känns som jag känt dig i hela mitt liv. så säger det nu jag är glad att jag har dig. Jag älskar dig för den DU ÄR! <3


vet att du la ut bilden nydligen men men jag orka inte leta bland alla dina 100000 bilder.. ;)

Kommentarer
Postat av: AnnaJ

Hehe, så fint :D

2011-08-09 @ 12:57:50
URL: http://annajessikon.blogg.se/
Postat av: elin

jaaaaa... söta lisa!

2011-08-09 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0