Tja

inte skrivit så mycket nu. Kan väl berätta lite vad som hänt och händer haha.. 
Igår va det första skoldagen på haga, va sjukt nervös för klass, lärare och sådant. Jag gick ju estet först och fick en dåligt klass, hade typ ingen kompis dä och ja.. jag valde att byta klass och då fick jag lov att byta linje tråkigt nog, så går vanlig sam nu istället så nu har jag iaf nån att vara med som tur är.. ska försöka kolla om jag kan byta klass igen nästa vecka, till Lisas. Men vi får se.. 
Imorgon är de nollning, jag är dönervös.. vill typ inte, fast ändå vill jag. Det beror hur illa vissa saker är, haha.. fyfaaaan alltså! :-( aja.. gilla läget kanske..? 

Hur som helst.. jag ska duscha nu, innan klockan blir allt för mycket, imorgon börjar jag halv 10. awesome.. lite sovmorgon haha, wey! Godnatt, skriver kanske imorgon haha.. jo det gör jag, vill berätta hur nollningen va haha.. brabra! Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0