Yoooo

har suttit här med några och tjockat mig med. jag känner mig som ett berg, blir att banta fan. Totalyyy serious! :-) haha.. ska börja simma, MHM.
hur som helst. Har suttit och kollat på animal planet eller va det heter, de va såhär om hajar som attackerar.... FYFAN vad äckligt det va, och jag är rädd att kolla på hajprogram, tycker de är asläskigt..... typ som en skräckfilm.. nej okej, inte så illa kanske men ni fattar. Iallafall, på tal om de jag kollade på då.. så va det en liten söt pluttig liten söt hund med och han skulle ut i havet och hämta en boll.. SÅ kommer det värsta vithajen eller om de va tjurhajen och bet honom och massa, det vart blodbad.. lilla pluttiga söta hunden klarade sig iallafall, Det va faktiskt helt otroligt! Aja.. nu ska jag sova tror jaaaa. Skriver imorgon. PUSSPUSS :-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0