Pictures +

Hejsanhejsan! Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag. jättemysig helg faktiskt! I fredags softade jag med marre, käkade mat, gick till cozmoz och kollade på när våran vän Wille hade spelning med sitt band, bra dom är! 
Å igår åkte jag,mamma och syster till leksand för att kolla på julgrejs vid min andra systers skola, så lunchade vi och åkte hem till borlänge där det väntades en massa glögg,lussebullar, pepparkakor och julmusik! Det va mysigt det. Priscilla kom mot kvällen och umgicks med mig åså kom erik och sovde över, gosigt! 
Avslutade idag, söndagen, med att mysa med Marre och goda knäck.


















Vi åt och drack och myste



Va på Willes spelning, bra dom är









Lunchade med Systrarna och Mamma på ett mysigt fik 



Avslutade dagen med myspys med min sötmarre

Kommentarer
Postat av: johanna

har någon av dina systrar blogg med puss!

2011-12-18 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0