I want to hold your hand

då har jag snart haft min första lediga dag, fyfan vad skönt med jullov, gälet! 
Och idag har jag vart på kupolen med Erica och Anders, käkade mat och så har jag eller ah Anders rättare sagt, köpt en tröja till mig som julklapp, så snäll som han är, de va en simpel röd tröja som jag ska ha på julafton, vill inte bli helt svart vilket jag säkert skulle bli om jag inte köpte nått annat! Så det är avklarat nu iaf, och jag såg gurkan påvägen ut från H&M, det va lite overkligt, inte för att jag är ett fan men jag kollade ju på bigbrother så kändes så wierd att gå brevid han liksom. Haha, lol! 
Nej nu väntar jag in erik, ska hänga med han till kupolen först sen ska jag försöka få honom att kolla på paranormal activity med mig om han vågar, hoho. Blir nog bra detta, ha så bra ikväll. GodJul ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0