Någre bildäää











Hoppas ni har haft en bra och fin och mysig helg, det har jag haft. 
I fredags drog jag mig till peaceandlove caféet för att lyssna musik med erik,linus,pelle och caroline. Mysigt!
Lördagen vart en riktigt hemmadag, verkligen, städade och sånt. Så kom min pojke på kvällen och sovde över, cozy! Å till sist, igår, vart det lite pepparkaksbakning med Marre, Pelle och Erik och fick bara med 2 bilder, va helt kladdig och flottig om händerna av massa deg. Haha! trevligt
Nu ska jag lyssna på musik och bara va.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är du tillsammans med?:)

2011-12-19 @ 19:43:13
Postat av: elin

Erik hellström :) hehe

2011-12-19 @ 22:53:06
URL: http://elinoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0