Rubrik

Hatar rubriker så hårt, vet aldrig vad jag ska skriva där uppe typ! Aja
Igår va jag med lisa och priscilla, mina tjejer dedär.. vart en hemmakväll med film och lite roligt sådär! Mysigtmysigt

Idag ska jag och min syster nog åka hem till jessika våran kusin, men hon svarar inte så vi får helt enkelt se hur det blir med den grejen, hehe! Så om det blir att åka dit tillbringar jag min kväll där så kommer nog inte uppdatera, kanske om jag får låna en dator så! 

Förresten, någon mera än jag som blir sjukt irriterad på vädret? de är ju inte äns långt kvar tills sommaren är slut och då vill man ju ha så mkt sol som möjligt nu innan det verkligen är för sent, jag vill kunna sola och vara ute och grilla med vänner osv ni vet.. allt dedär som ingår! Buhu.. suger ju hårt! 

Skriver sen! 


haha tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0