SNORUNGE

Jag hatar att vara sjuk. Min näsa gör ont,jag är snorig som fan och jag har rethosta. Känns lite odugligt nu när det är sommar och stuff. Fast kan slå vad om att det är flera än jag som dratt på sig "peaceandlove-sjukan" men jag ska inte klaga egentligen, den veckan va bara helt asum och nästa ska bli ännu mera asum! Hehe.. 
Ska dra mig över till cat en sväng sen får vi se om jag pallar vara ute bland massa dryga folk på Dalecarlia, eller om jag bara tänker vara hemma och bli frisk igen! faaaaast jag ska till kupolen med Anna, det har jag lovat. För nu har ju New Yorker öppnat.

Så intressant inlägg va det! Tjaaa



Kommentarer
Postat av: emma

new yorker öppnar imorgon vettu :-D

2011-07-13 @ 13:06:33
Postat av: Elin

Emma: haha jaa.. min syster tog fel på dagen. vart en besvikelse när vi kom dit och det va stängt :D

2011-07-13 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0