Tråkigt

Sitter här och väntar på att film nummer 2 ska ladda klart, nu blir det BERT haha.. åh bert ♥
Och sen har jag fått en ny liten störande kompis, som jag tänker mörda.. går inte så bra just nu men ska nog allt mörda den. Dåligt kompis jag är. Flughelvete, den heter iaf flugan. Åh vad jag är trött. Jag ska skriva en lista på vad ni kanske inte visste om mig.. alltså seriöst. inget liv

* Jag ÄR rädd för flugor när dom är i närheten av mig
* Jag HATAR småkryp 
* Har fobi för hissar,låsta dörrar,spindlar,getingar och alla kryp bara
* Jag har sällskräck och hatar trånga utrymmen, ibland iaf.. hehe
* Jag har astma
* Jag väger mig varje dag
* Jag måste ha målade naglar
* Jag är mörkrädd, i vissa tillfällen
* Kort stubin (ibland)
* Jag hatar skolan och de är för att jag är dålig i den 
* Nu har min film laddat klart och jag är fett glad

Nu känner ni mig.. nej skoja, fan heller! Men ah, hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0