Fairytale Of New York

Morronmorron, hoppas ni sovit gott! Det har inte jag, dag 2 med nackspärr, gör så jävla ont.. orkar inte haha! 
Annars är de bara bra här.. snart är det jul också. Helt galet, om 1 vecka är det 1 advent, fatta hur mysigt! Jag har redan mina planer för den söndagen! Men.. vart är snön? ingen jul utan snö tycker jag, även fast jag hatar snö men på julen ska de fasen vara lite vitt ute. Annars blir det ingen julkänsla ju! :-(

Hur som helst ska jag trycka i mig lite gröt nu sen ska jag lägga ut some pic med lite nya kläder jag fått av sis, tänk vad snällt av henne!! 













bild 1: Jag och min lilla bror
bild 2: Jag och min pappa
bild 3: Bara skrattande jag
bild 4: Jag, mamma och syster Erica
bild 5: Syster Anna
bild 6: Bror och pappas fru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0