Lords of dogtown

Well.. hello.
Tänkte uppdatera mig litegrann. 
Igår vart det en riktigt mysig hemmakväll, tacos med Anders, Erica och mamma som jag skrev igår. Jättegott! Sedan vart det ordrazzel, kul spel!! Va så kul när Erica hitta på massa ord, typ toss och tosse.. fulast! Haha.. 
Därefter kom Erik, Priscilla och Johan på besök ett tag. Vart lite film mitt i natten, IceAge 1, gammal goding som låg i skivhyllan och damma men kom till nytta iallafall! 

Ikväll har jag vart med syster och kollat på en film jag börjat gilla ganska mycket, lords of dogtown!! Värd att se, verkligen! Lite glögg till de vart det också, yummi! 
Nu ska jag avsluta kvällen med att spela wordfued with mom and sis.. haha. No life vi har ;-)


saknar värmen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0