Hello

Jag måste verkligen göra nånting med bloggen. Men känns som att den blir bättre nu när jag går estetprogrammet för vi får ju låna jättebra kameror och gå ut och fota osv så blir ju mera bilder och sånt men vi har ju typ det 2 gånger i veckan men ska försöka fixa så detta blir en bra blogg, som jag sagt 209472398437 gånger ungefär. 

Nog om det. Idag efter skolan åkte jag och Maria hem till mig, hon sov och jag kollade på tv, vi drog ut ett tag, träffade Wille och Marcus, flög helikopter hos Wille, det va ju lite roligt det då. Haha.. 
Imorgon börjar jag 9 och jag pallanteeeee skolan, ligger redan efter i typ alla ämnen haha.. förfärligt elin! 
Så lär plugga som FAN, jag borde inte ha en data, drass hit istället för bordet med massa läxer. 

Aja, det va lite uppdatering det iallafall! Ni får sova så gott! :-)


Happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0