MÅNDAG

Måndag och här sitter jag trött som vanligt.
Helgen har varit mysigt, träffade farmor och syster! Fast vi gjorde inte så mycket, vart väl mera filmmys och sånt! Men det funkar ju ibland det med! Så åt vi som alltid jättegod mat som farmor gjorde, saknar det redan haha! Mums.
Och igår åkte jag hem till borlänge med Maria som också tillbingat sin helg i mora. Och det vart problem med tåget från mora så vi skulle åka buss till rättvik och byta där så fanns det två olika bussar och en av dom va värsta supermysiga våningsbussen så vi tog övervåningen, första gången jag åker en sådan buss. Kul ju haha.. när jag satt där ville jag aldrig sluta åka.. det var så skönt och bara sitta där haha!

Hur som helst så börjar jag musiken nu, fyfan vad hemskt. musiklektionera är just nu sugiga! Bu. Hejdå :-)






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0