Vanilla and Plugg

Kom precis hem ifrån ett trevligt kafferep hos wille, och vi åt pepparkakor vilket va så underbart gott! Kände verkligen julkänsla!! Inte för att jag ser fram emot vintern men julen dock, den är gosig den! 

Nu sitter jag här och funderar hur i hellskotta jag ska skriva en uppsats på två sidor för det kommer bli helt fucked up känner jag! Men får väl försöka göra mitt bästa och om läraren inte tycker det duger så blir jag arg :-)
Annars.. imorgon åker jag och maria direkt till mora efter skolan, hon ska hem och träffa sina nära och kära och jag drar till min farmor och myser lite! Blir nog bra det! 
Nu ska jag sätta igång här! Kanske skriver sen :-D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0