Vart jag mig i världen vänder

Hej på er!
Hoppas ni mår bra, det gör jag! Förutom att skolan gör mig så galet trött.. 
hmm.. today, cyklade jag hem, har suttit med min nya mobil och pillat, försöker lära mig den och är väl på god väg tror jag! Känns bra det, är nöjd! Hittills iaf ;-) 
Ikväll åkte jag och Maria till Marcus och va med han,wille och gustav.. tänkte att det skulle bli film men den facka upp sig så jag och Maria cyklade hem, lyckad filmkväll. Men förresten, när jag och Maria skulle låsa upp cyklarna står det en bil och nästan väntar på oss och när vi började rulla så gjorde den också det, fyfan vad läskigt det var! Men den slutade följa :-D ooohhh.. 

Men nu ska jag skriva om Dag Hammarskjöld..... dötråkigt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0