hejsanhejsan!

Igår va det en lång natt kan man säga. Jag va med Maria på borlänge marknad, vi köpte marknadsgodis och tog massa bilder som jag hoppas jag får sen som jag då lägger upp här :) seeen hängde vi med wille, momme, pelle, erik och jakob! trevligttrevligt! va väldigt skönt att bara vara inne och hänga med några, lyssna musik och sådär! Ja sen fick vi besök som va lite roligt haha. Och vi va vakna till typ över 5 säkert och jag vakna, sov, vakna, sov.. och kom hem runt 11 och tog en lång jävla dusch, kände mig som ett skabb haha.. fyfan va det känns bra att vara nyduschad och freeeesch.
Mina planer för dagen vet jag ännu inte än, Lisa ska komma och vi ska nog hitt på nått med Maria längre fram på dagen. Får väl se va det leder till helt enkelt :-) 

Puss

får bli denna vackra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0