kompis de går bra nu

Yoooo! 
Min blogg går fett bra, not. Alltså helt seriöst, jag har inget att skriva om. "Hej jag har varit i skolan, ska laga mat nu, hejdå" jag skriver bra sånt skit typ. haha.. AStråkigt.
Men idag har jag varit i skolan, och nu äre äntligen helg, ikväll kommer min syster erica hem och hälsar på så ska träffa henne typ 1 timme sen drar jag hem till wille för lite chillkväll med några människor. Imorgon blire Falun, GrannyGoesStreet! Wey, får se hur kul och lyckat de blir. Förra året frös jag som en jävla.. vettefan. Men, ska dit med Pri, Iza och Johan vad jag vet ännu, sen springer man ju runt till massa människor, höhöööö. Så sover kvar där nånstans, hoppas det blir hemma hos priscilla haha.. man vet ju aldrig :-D 

men, hoppas ni får en bra helg hörrni! vet inte om jag skriver mera på hela helgen, kanske imorgon eller ikväll. PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0