Meeen hej!

Jag lever, fast inte på bloggen :-)))
Alltså jag sa förut att jag verkligen skulle ta tag i bloggen nu när skolan började.. jag orkar inte haha. Alltså man går upp tidigt, har massa lektioner och fattar ingenting, går hem, lagar mat, kollar tv, kollar facebook sen sova. Det är typ mina dagar, ibland iallafall haha. Men okej, jag kommer blogga ibland såhär och så. Ska försöka med ett inlägg per dag iaf sen efter nyår är mitt nyårs löfte att verkligen börja kämpa med bloggen, shit... vilket löfte jag gjorde nu :-( men jaja, ska försöka hålla :-D 

Annars.. mår ni bra? ni 5 läsare ungefär som inte kommer kommentera. Själv är jag sjuk, jättejobbigt.. är nog påväg att bli så sjuk som jag va i vintras, har ALDRIG varit så sjuk nångång och är påväg dit nu.. tror jag, och denna gången kommer jag nog få operera min hals!! Ta bort mina feta köttbullar i halsen.. hemsk. Hoppas jag överlever om jag ska göra det :-( 

Va negativt det vart! Men nu ska jag kolla på idol och äta glass :-D 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är också sjuk så...

2011-09-15 @ 08:06:17
Postat av: Anonym

Amanda: skittrökigt ju.. krya

2011-09-15 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0