Resten av ditt liv

Tjabbaa, jag som är storbloggaren och har typ 50.000 läsare per dag. Nejdå.. ta bort alla nollar, så stor bloggare är jag. Hoppas ni mår bra, jag mår helt OK. Nu i veckan byter jag tillbaka till estet (HAHA) dör.. alltså jag har faktiskt 1 kompis där nu och hon vill inte vara ensam och jag vill ju hålla på med musik så blir byte.. hoppas jag! :-) kommer inte klara av sam i 3 år heller.. är så dålig i skolan! :-D

Vet inte vad jag ska skriva riktigt.. inte så mycket som hänt mer än skola! Det va granny i helgen ju.. det sög. Hmm.. hagafest på torsdag iallafall. Det är ju lite spännande när man aldrig vart på en sådan tidigare men sämst tema.. sporttema, jag går inte på någon sport så hoppas jag får låna av min söta LISA, hehe! Blir lite förfest osv.. skitbra blir det nog! :-) hehe jajaaaaa.. ska sjunga nu, grannarna kommer bli sura säkert. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0