rolig lektion jag har :-)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: uttråkad och glad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa och blodpudding
Kläder just nu: blå jeans, vitt linne och vit kofta och svarta skor
Musik just nu: david guetta
Vad sa du senast: NORGE
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80 talet
Sommarplaner: sommarjobb, peaceandlove, vad jag vet
Fisk eller badkruka: badkruka haha
Saft eller alkohol: haha.. vet inte
Hur många kuddar sover du med: 5 eller nått
Favoritväder: sommarvärme och en fin höstdag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat,kläder och min familj
Spelar du nåt instrument: min gitarr är sönder men ska fan lära mig
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare, måste lära mig att spara
Bästa film: twilight fimerna
Tror på liv på andra planeter: vet faktiskt inte, jooo måste väl finnas
Kommer du ihåg din första kärlek: de gör jag
Älskar du henne/honom fortfarande: nej haha
Har du några homosexuella vänner: nej men vill ha en bögkompis, kul ju :-)
Tror du på mirakel: vettefan
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart de möjligt
Ser du dig själv som tolerant mot andra: beror på
Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 eller nått
Bio eller promenad: både och
Är du kittlig: JA
Snarkar du? haha ja, ibland
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? för rädd
Äckligaste insekten: flugor,spindlar och allt baraaaaaa. euuu. fast humlor ser så söta och fluffiga ut
Största svaghet: lättretad tror jag
Det här är jag bra på: laga mjölkmakaroner
Bästa bok? vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? finns många men vill kunna vara osynlig
Vad vill du jobba som? vet inte faktiskt
Chips, morötter eller godis? svårt... men alltså rivna saftiga morötter är aldrig fel
Pizza eller hamburgare? vet inte..
Skriver du dagbok? skriver inte dagligen men jag har en bok jag skriver mycket i
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har piercing i navelen och öronen och ska ta ett till i örat och vill verkligen tatuera mig också
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) ja jag lever ju helst i välstädat men de är det tyvärr inte just nu :-)
Gungar du på stolen? ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej, föfan. läskigt. men man vet aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? ja jag springer som en idiot iväg.. men nej, jag tycker de är äckligt bara
Saltar du på maten? nepp
Gillar du att sjunga? love it
Anser du att du är stark? ibland
Brukar du sola? ja på sommaren men solarium händer
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Röker du? nej men har testat några gånger
Snusar du? nej men har testat det med haha, usch
Använder du knark? Absolut INTE
Kaffe, te eller inget? kaffe har jag typ lärt mig dricka och ska lära mig dricka helt svart och te är ganska gott  det med, men måste ha socker i te. heheheh
Har du en besatthet? vet inte haha, hehe,hoho, hiih, hähää

Nu ska jag lära mig photoshop innan vi slutaaar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0