Tjenare!

Hur som helst, idag har jag vart i skolan, skön dag idag, hade tre lektioner och slutade runt 12 och imorgon börjar vi 9.20 för våran första lektion försvinner för våran lärare är sjuk :-D seeen har vi engelska allihopa. naturkunskapen är grupperad så grupp A har imorgon och jag är i B så slipper den också, sen har vi lunch sen estet och digital :-D fucking awesome! :-))))

dock är jag redan trött på skolan haha.. het sjukt. Jag och skolan går liksom inte ihop riktigt känner jag. men tror det kommer bli roliga år ändå, har fått nya kompisar osv! Aja. det va allt för mig idag, nu ska jag snart åka med mamma till emmaus, second hand <3<3

får väl bara lov. haha

Dagens humör: Lite trött och seg men är ganska glad ändå 
Dagens mående: bra
Dagens borde: städa mitt stökiga rum
Dagens frisyr: vanligt utsläppt
Dagens smink: bilden nedan, det vanliga
Dagens klädsel: svarta tights, klackskor, jeansshorts och poncho 
Dagens planer: städa och åka till emmaus
Dagens materiella vill ha: kläder, smink, skor, iphone osvosv.. 
Dagens fundering: sommarjobb nästa sommar haha.. 
Dagens beroende: ta mig i håret hela tin
Dagens tråkigaste: lektionerna, förutom bilden
Dagens längtan: åhh.. peace&love, få en ny mobil, ny data, mina pengar den 27, och massamassa meraaa.... 


SÅHÄR sminkar jag mig och gjorde de idag med







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0