fuck offfff :-)

Du heter: Elin Evertsson

Smeknamn: ella, tjorven och typ.. vet inteeeee

Låt som när du är ledsen sörjer till? ted gärdestad

Beroende av:

vetttefan

Vad tror folk om dig?

vet faktiskt inte, dom får lära känna mig så dom VET hur jag är. Tycker jag

Stämmer det?

ja


Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår, mina läppar, mina tänder och min röv.... HAHA

Hur imponerar man på dig?

Jag vet faktiskt inte haha.. svårt att säga tycker jag. men va snäll fan

Brukar du skratta för dig själv?

HAHA jaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

okej ;)

Har du haft sex idag:

nej

Hur svarar du i mobilen:

hallå

Vem ringde du senast?:

bästa lisa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

korv godnatt eller nått

Antal timmar sömn inatt:

vet inte, har inte räknat och orkar inte

Sov du ensam:

inatt jaooo. 

Brukar du komma i tid:

nej eller jo eller ja ibland liksom

Hur känner du dig nu:

cool, trött, sur och irriterad och glad

Vanligaste färg på dina kläder:

svaaaaaart

Vad tycker du om fötter:

inte så trevliga, nej fyfa

Vad saknar du:

mycket

Hade du en bra kväll igår:

nej, va väl tråkig

Favorit dryck på morgonen:

En återställare sitter aldrig fel.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

tyyyyyp 10 eller 11 eller nått

Är du blyg?:

ibland haha.. men försöker att inte vaade

Sysslar du med någon idrott:

Inte just nu. bara i skolan då

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja det kan hända

Har du spytt offentligt:

de har jag sannerligen gjort

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Kissa, ha sex, hänga med grabbarna och prata guzzar i din trappuppgång

Är du nöjd med ditt liv:

kunde ha varit bättre

Är du bortskämd:

Ibland

Vad gör du i morgon:

Imorgon ska jag till skolan, vara med lisa se plugga fucking matte och svenska.

Vad är det värsta du vet?:

våld, hissar, småkryp, och baa massa mera

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ja de har jag

Vad är det finaste du fått?:

en familj och bra vänner

En speciell dag du minns:

finns ingen exakt dag för mig, har bara dagar som är minnen. Tänkte direkt på veckan i Turkiet, första gången utomlands. De bästa jag gjort tror jag faktiskt. Helt grym vecka.

Du samlar på:

teckningar från barndomen, brev, foton och lite sånt

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Lisa, pri, mamma eller mina systrar

När grät du senast:

igår haha, bara lite

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Jag skulle resa och göra allt jag bara kände för

Vill du gifta dig:

Jag vet faktiskt inte, de visar sig

Vill du ha barn:

Jag vill de när jag blir äldre

Är du musikalisk?:

Jag älskar musik, musik betyder allt

Vad dricker du helst när du är törstig:

juice eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nejnej. gjorde förut

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

många gånger

Biter du på naglarna:

Nej förfan! HAHAHA, så sitter min kusin brevid och gör det... :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0