Bullbak, igen..

Igår var jag ju ganska sur som jag skrev men fyfan, nånting gjorde mig så otroligt jävla glad haha.. jag och min syster skulle göra bullar för att jag ska ha mitt släktkalas idag så jag tänkte liksom ah, kul med bullar typ. Ja, så började vi göra det men vi hade inte vanligt vetemjöl men alex sa att vi kunde ta det vi hade så vi gjorde det och ja. det blev ju som det blev. det slutade med att vi båda ligger på golvet och skrattar så vi gråter, helvete vad kul det var. Jag tror det va första och sista gången hon och jag bakar bullar tillsammans. Dom va jättefula och våran fyllning började bubbla och koka i ugnen, då är det illa. Så tänkte vi "bjuda" mamma på bullar och hon frågade va det va för nånting.. hahaha, ah nej gud vad det var kul! Och nu gör vi ett nytt försök fast med vanligt mjöl och alex istället för systeryster. Får la se hur det blir! värsta bulliga inlägget det blev nu. Heheee, hejdå. Nu har jag lite å stå i :D


haha.. ojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0