i väntan

kommit på det bra med en blogg, fördriva tiden när man har riktigt tråkigt. 

FRÅGOR OM MIG SJÄLV.
1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
-  Douglas
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Gick min väg till skolan
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- åt mat
4. Vad hände dig 1993?
-  då var jag inte ens påtänkt
5. Udda förmåga/egenskap?
- Tror inte det
6. Tre ord varför du sist spydde?
- ganska väldigt bakis
7. Vilken färg är din hårborste?
-
har en svart,grå/svart, rosa
8. Vad köpte du sist?
- en top
9. Vad fick du senast i present?
- pengar
10. Vilken färg är din dörr?
- vit
11. Var förvarar du dina pengar?
- just nu i en påskägg
12. Hur var vädret igår?
- vet inte, det var inte så bra igår tror jag. jag var inte ute
13. Vart kramades du sist?
- i skolan
14. Vad ser du fram emot?
- massa
15. Vad är 15?
- Ett tal, siffror och en ålder
16. Vilken skostorlek har du?
- 39 typ
17. Vill du klippa dig?
- nej men det är getskäggsslitet
18. Är du över 25?
- nej
19. Pratar du mycket?
-
ja ganska, ibland, när jag känner för det
20. Kollar du på O.C.?
- nej 
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- nej
22. Känner du någon som heter Steve?
-
ja, min förra mattelärare
23. Hittar du på egna ord?
-
händer
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
-
typisk, nej. Men klart man kan bli svartsjuk
26. Vad har du för mobil?
-
samsung galaxy s 2
27. Vem ringde dig sist?
-
Mamma
28. Biter du på naglarna?
-
nej
29. Har du lockigt hår?
-
jag har vågigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
-
p&l, om det räknas som en konsert?
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
-
haha, 
32. Hur många gånger har du svurit idag?
-
för mycket säkert
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
-
asså tror jag, eller jag vet inte
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
-
Nej
35. Ska du jobba imorgon?
-
har inget
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
-
erik
37. Vad borde du göra nu?
-
ja, jag vet fan inte
38. Har du något smeknamn?
-
ella, elinpelin, pelin. vet inte
39. Sover du mycket?
-
lagomt
40. Vilken är den bästa film du sett inom
loppet av 2 veckor?
-
oj. vet inte
41. Vad ska du göra på lördag?
-
Vet inte
42. När var du ute sist?
-
om det menas med fest, ute så, så var det ett tag sen och och ute, utomhus var jag när jag skulle hem
43. Har du gråtit idag?
-
Nej
44. Är du en glad person?
-
ja, men har mina dåliga dagar
45. Har du roligt nu?
- nej, får typ panik för att jag har så tråkigt, min pojkvän är sjuuuukt seg
46. Vad äter du helst?
- tycker om frukt
47. Vem var du med sist?
- Douglas, i skolan
48. Vad heter din mamma?
- eva

49. Vad är hela ditt namn?
-
Elin johanna evertsson
50. Tycker du om någon just nu?
- jag är kär
51. Vad för killar/tjejer föredrar du mest?
- haha, ja alltså, jag är tillsammans med världens bästa kille så jag föredrar sånna som han men det finns ingen mer som just han så fuck off. 
52. Ditt livs största misstag?
-  har många misstag men inget största
53. Vad är det bästa du vet?
-
att vara med folk som får mig att må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0