lördag inte söndag

har trott fel dag typ hela veckan haha, men nej. idag är det iallafall lördag. 
och idag är det klassfest hos marre, kommer bli kul känner jag. fick precis ett litet lyckorus av solen som lyste in på mig genom fönstret. halleluja:)
Annars, jag är sjuk så det suger ju haha.. igår kväll va jag så jäääävla hes så usch ja. Och jag hade ju släktkalas igår, och det blev väl som jag tänkt mig, för en gång skull. Så kom killen min på natten och sov brevid mig! Ja, de va allt jag hade och säga. Jag ska duscha och kolla vad jag ska ha på mig åsådääär. Men jag lägger väl in nått innan jag kilar iväg och så ska jag försöka ta lite bilder eller be någon annan göra det. toppen, ha en bra dag och påsk om de va idag. noll koll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0