"är det inte verklighet så drömmer jag"

Går upp halv sju, erik går upp kvar över 7, vi går till skolan så vi är där 8 och ingen av oss hade typ lektion förän runt 10. Bra start på dagen, nej.. jag och maria gick till fotostudion och tog lite bilder men tror inte jag fick med några, tråkigt nog, cpfattiga-skoldatorer.
Iallafall, jag vill bara hem, ska sitta framför en dator nu och inte göra nånting i typ 2 timmar, är inte riktigt på mitt glada humör heller för tillfälligt så läget är bara nere nu. Det finns knappt luft att andas här inne heller.. haha fyfan. Nej, jag ska hem och göra mat eller nånting, har min syster som är hemma och väntar på mig men som redan drar idag igen tråkigt nog.. eller ja, jag ska ju ändå va med erik så spelade ju egentligen inte roll.

Gud vilket ointressant inlägg detta blev kände jag, ska nog ringa mamma. Hejdå


bara för det ska jag ta en överglad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0