hihihahahohohehe

första skoldagen för veckan är nu avklarad, haft en ganska skön dag även fast ingen lektion var inställd.. sista lektionen körde vi charader(stavning?) så våran lärare skrev massa personer vi skulle härma och ja.. det var ju faktiskt ett kul avslut på skoldagen, kul att han gick med på det! Patrik är en bra lärare, inte nån sur och trött gammal gubbe här inte! 

har inte ätit nå skit idag heller och skit menas med godis,chips och såntdära. bra! och såklart köper maria godaste godiset i kiosken men jag klarade mig, vässte istället papperet chokladen låg i.
nej, vad ska man göra en dag som denna? funderar på att träna lite, så man ligger i lite nu när man börjat sitt "nya liv" och jag undrar hur många gånger jag sagt det till mig själv - "idag börjar mitt nya liv" och det håller som längst 1 månad haha så jag ska nog inte säga för mycket. Men jag är inte ensam om det. 

Dåsåså, jag har inget mera att skriva ner här just nu i denna minut så. hej













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0