kan inte sova

så jag tänker ha så kul

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? minns inte
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? powergick till skolan
3. Vad gjorde du för 30 min sen? kollade på film
4. Vad hände dig 1993? ingenting, jag fanns inte
5. Udda förmåga/egenskap? vet inte
6. Tre ord varför du sist spydde? jag hade vätsebrist
7. Vilken färg är din hårborste? en svart och en rosa
8. Vad köpte du sist? en tröja
9. Vad fick du senast i present? adklhasdlahjdöl
10. Vilken färg är din dörr? brun faktiskt
11. Var förvarar du dina pengar? i en såkallad plånbok
12. Hur var vädret igår? kallt
13. Vart kramades du sist? ute vid en busshållsplats
14. Vad ser du fram emot? helgen
15. Vad är 15? en ålder jag vart i
16. Vilken skostorlek har du? 39 hah
17. Vill du klippa dig? nej, jag vill fan ha långt hår... men de är ju bra slitet
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? ibland, 
20. Kollar du på O.C.? händer
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej
22. Känner du någon som heter Steve?min mattelärare från 9:an!
23. Hittar du på egna ord? ja, eller finns ordet citronera?
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
det händer
26. Vad har du för mobil? samsung galaxy s2
27. Vem ringde dig sist? säkert mamma
28. Biter du på naglarna? nej
29. Har du lockigt hår? lockigt skulle jag inte kalla det, mera vågigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ingen, sånna vill ja inte ha
32. Hur många gånger har du svurit idag? många
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? omg och asså, "omg" måste jag nog sluta med..
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du jobba imorgon?
har inget jobb
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Erik
37. Vad borde du göra nu? sova
38. Har du något smeknamn? ella, elinpelin, e.e, eller nått.. finns väl annat med
39. Sover du mycket? nja nej
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? vet inte
41. Vad ska du göra på lördag? inget helt bestämt än, ska nog iaf fika med c,n och m
42. När var du ute sist? när jag skulle hem från skolan
43. Har du gråtit idag? ja
44. Är du en glad person? ja är jag väl
45. Har du roligt nu? nej, de har jag då fan inte
46. Vad äter du helst? tandkräm
47. Vem var du med sist? erik 
48. Vad heter din mamma?eva
49. Vad är hela ditt namn? elin johanna evertsson
50. Tycker du om någon just nu? jag är så kär
51. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? ja asså.. jag har ju en underbar kille så det är klart jag föredrar en som han men jag föredrar inte HAN, för han är min.
52. Ditt livs största misstag? vet faktiskt inte
53. Vad är det bästa du vet? att vara med folk jag älskar och tycker om, ha kul och bara.. vara. lyssna musik också

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! undrar om du skulle kunnna berätta lite om haga? skulle vara sjukt snällt då jag funderar på att välja det.

Hur är den allmänt och människorna (lärare,elever etc.) och va tycker du är det bästa och sämsta med det?

ha en bra dag :D

2012-02-18 @ 19:23:37
Postat av: Anonym

och jag undrar om man kan välja foto som inviduellt val om man går i sam sen i 2:an?

2012-02-18 @ 19:54:38
Postat av: Elin

hej! ja jag tycker haga är bra! Skulle nog inte tänka mig en annan skola just nu, lärarna är väl helt okej. Vissa är lite sämre än andra men dom är snälla haha..

och eleverna är lite svårt för mig att döma eftersom att jag inte känner hela skolan haha..

Maten gillar jag inte, oftast.. så det är lite dåligt. Men vi har ju våran Doron som jobbar i kiosken som har humor och det är nice där.

och det med individuellt val och sånt är jag inte bra på, har nog minst koll på det haha :)

men haga är bra

2012-02-19 @ 11:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0