"klart jag blir avundsjuk när du kramar någon annan, för i några sekunder har någon hela min värld i sina armar"

gud vad jag har fastnat för den långa meningen. den är verkligen rätt. 
Ja.. kom nyss innanför dörren efter att ha varit på rusta och kupolen med Valentina, my classmate eller va det heter(hehe). fick med mig en ansiktsmask, haha tro det eller ej men detta blir första gången. Ska bli intressant faktiskt! Annars ska jag resten av dagen göra träning, duscha, kolla på film, ha ansiktsmask, städa mitt rum och äta.
Får väl duga för idag! tja

ja, jag och valentina doftade på doftljus. ljuvligt


vanilj&smultron

Kommentarer
Postat av: V

HAHAHA! Fula tjejer! :-D

2012-02-24 @ 07:59:07
URL: http://mirabilandia.devote.se
Postat av: elin

tyckte vi var fina... hehe

2012-02-24 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0