Like a neonlight, of and on, bringin' back last night

Hejhej, nu tänkte jag väl att jag uppdaterar mitt väldigt intressanta liv. 
Helgen har varit ganska så jättemysig. I fredags tog jag det lugnt hemma med några rullar. 
I lördag drog jag mig hem till min man som var sjuk, men han blev bättre dagen efter som tur va. Ja, och vi mös, mös och mös. Så det var ju mysigt, fast i söndags vart det ganska segt haha.. men de är ju så den dagen. "slödag" som sagt. Så på kvällen skulle mamma hämta mig men nej, det blev en promenix med linus och erik från hönsarvet till stan där jag bor, det tog hela 40 minuter, bra jävla tid enligt mig!:)

Och imorgon är det ALLA<3DAG. Så jag ska väl vara med min man då, men har noll fantasi vad man kan göra.. haha. palla värsta superfina middagen liksom, ät typ slafsig tacos eller nått.. ja, nej.. nått att klura på lite! :-D 
Så. Nu MÅSTE jag verkligen städa mitt rum, oh jesus vad stökigt det är haha.. kläder överallt, typiskt stökigt tjejrum! Därefter ska jag unna mig en varm dusch, mys framför tv med mamma och dippa grönsaker. Yammiii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0