smultron soda

Sitter vid tven och är ensam hemma och kollar på det okända, jag är som sagt ensam. Det är faktiskt läskigt så jag hoppas mamma kommer hem vilken minut som helst!
Så ska underhålla mig samtidigt med att göra ett inlägg här. Igår så var jag som sagt med min pudding, det var mysigt.. vi åkte och hyrde en film, en skräckfilm och vi båda undra vafan det va för en jävla film, den var för det första spansk och handlade om nått våningshus med värsta psyko kvinnan.. ah, vi båda tyckte det var den sämsta filmen vi sett. Haha.. men vi hade mysigt iallafall! 
Idag åkte vi till kupolen och kollade på present åt linus som fyller ett bra år, 18. Så hittade pelle och erik en grej haha. Ja. 
Åh.. det är sjukt vad man kan sakna någon så fort igen. bu. 

Nu kom mamma hem. pustar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0