I'm in love and nothing else can make me feel this way, except you

hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag igår, det hade verkligen jag. Erik kom och vi gjorde mat, kolla på en film så natta han över. Och huvudsaken med hela kvällen var ju att jag var med honom såklart, och det var jättemysigt och kul! 

och nu har jag kommit hem från skolan och funderar över vad jag ska göra resten av dagen, jag hatar att bara sitta inne i en soffa hur länge som helst utan sällskap och bara.. sitta, så finns det inget kul på tven eller datorn, då suger det. då kryper paniken fram i mig. 
Nej nu ska jag fan ladda ner massa jävla filmer haha, komedier. good shit. 
gu så jag svär


vad jag fick av mitt hjärtegull!

Jag älskar dig (trots ditt bordskick) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0