"du är ett glashus och jag en sten men det är du som försöker se genom mig"

Hejhej, hoppas ni haft en bra start på en helgen. Det har jag då haft. Mötte erik och pelle på stan igår, så vidare till ida och hängde med lite folk vilket var väldigt trevligt!så sov jag med min erik. men fy vad jag hade svårt att sova, jag var så jävla snuvig och hade problem med min hals, skärpning nu! Jag ska vara frisk ju..

Hur som haver, idag vet jag inte vad som händer, blir väl förmodligen att sitta här och ruttna. Har suttit här ett bra tag nu och kollat på kläder,skor osv.. vissa kläder är farligt snyggt. När man är i tillfället då man inte har pengar till alla kläderna är det fan en hemsk syn att se snygga kläder man verkligen vill ha, tänker hur det skulle sitta och så.. ni vet. ÅH. det är så störande.. får nog börja spara lite pengar och köpa en del sen.. om det verkligen kommer gå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0