Every game you play, Every night you stay, I'll be watching you

Maria har kommit, för ett tag sen. Jag tog precis en dusch för att få bort dom flesta fläckarna av mitt måleri i garderoben, hade tillochmed i håret, i ansiktet och i nacken men, jag gör framsteg.. snart ska det möbleras om och maria har jag till hjälp som turen är!hihi.
Imorgon börjar en ny vecka, en ny vecka med massa plugg som är dötrist. Längtar ju bara till loven vi har framför oss, ganska jätteskönt det känns.. och jag menar, det är faktiskt inte så långt kvar till sommaren, det kommer gå fort så fort! Hoppas jag:) tycker veckorna går väldigt fort även fast det är mycket att stå i och jag syftar såklart på skolan...
Jaja.. jag är glad ändå jag och bra är väl det:) Nu ska jag byta sängkläder och lägga mig i sängen med maria och våra datorer. Sovgott




Kommentarer
Postat av: Anonym

umgås du inte med sanna längre?

2012-01-22 @ 23:00:00
Postat av: Anonym

nej de gör jag inte:)

2012-01-23 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0