love is all!

Sitter här och lyssnar på love is all med the tallest man on earth, den är ju så bra.. lyssna här nedan! 
ja, annars, idag var jag på kupolen med katt, träffade på Linn och Evelina, väldigt kul faktiskt! Det var längesen man var med dom tjejerna må jag då säga!:)

Ska väl snart duscha, blev mycket senare än vad jag hade tänkt mig, fastnade med att rensa lite vänner på facebook som tar sin jävla tid. Men mindre blir det iallafall:)he he. Och så har jag under natten nu blivit förkyld och hade ont i halsen imorse men ja.. jag får väl dricka varmt helt enkelt:) 

Imorgon går jag,linn och cat till maser för att hälsa på lite gamla lärare och så. Det är faktiskt lite roligt att hälsa på, se hur det förändrats osv.. :) hi hi. Ja, nej nu ska jag väl dra mig härifrån.. lär sova lite, sov bara 6 timmar inatt! Såattääää, godnatt!

Får bli lite bilder på mig och min marre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0