Målamåla

Hejhej.. då var det söndag kvar av helgen.. dendär tråkiga söndagen. Gick upp tidigt idag igen, erik skulle åka snöbord med pelle så jag for hem och har bara tagit det lugnt tills mamma började greja i min garderob där datorn stod, hon tog ut allt så jag fick väl lov att börja måla för att komma igång det jag länge längtat efter att få göra, kommer nog bli fint när jag är klar, kommer få mera utrymme i rummet också när det är klart. Känns ju helt awesome! 
Nu väntar jag in min kära sega Priscilla som jag ska tjockisäta med, mhm.. McDonalds, hej. Flott och Fett.
Ikväll kommer Marre till mig och sussar, lika imorgon. Mysigt det. Blir väl att somna till film hihi:) 
nej, jag får ont i nacken av att kolla ner på bokstäverna. Ha en fortsatt bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0