Myskväll

Sitter och inväntar världens bästa erik som ska natta över, blir film och gosaker.Så en bra kväll blir detta!
Och igår gjorde jag det sista i garderoben och med kläderna, snacka om att mitt rum e tomt haha... allt är inproppat fint i min vita garderob nu, sen får vi leta efter nån som är stark nog att ta bort garderobsdörrarna så det blir ännu snyggare. Men nu är ju den stora frågan vad jag ska göra härnäst i mitt rum, det blir lite för tomt känner jag, har ställt upp skor längst väggen så det inte ska se allt för tomt ut men det håller inte.. en hylla kanske är bra.ja, hylla...

hehe, ja.. nej, nu ska jag.. ba vara liksom, sitta här och glo in i skärmen. 


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaa

hur gör du sån effekt med bilden? ;)

2012-01-26 @ 16:44:20
Postat av: Anonym

Photoscape! :D

2012-01-26 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0