Trevliga Fredag

Igår hade jag en trevlig fredag med ett gäng på peace&love caféet och i paradiset. Musiken som spelades igår på p&l va väl sådär.. fanns iaf 1 som jag tycker är jättebra! Så det var ju bra det. Så tog jag och erik en lång promenad till paradiset, han skrämde mig som fan när vi gick vid skog.. usch. Mörkt va det å.
Så åkte vi hem en bra tid så sov jag med älskling. 

Idag åkte jag hem runt halv 11 för erik skulle åka snöbord och jag har lite planer. Har vart och handla med syster och mamma ett tag, ska duscha nu, sen till kupolen med Lena och mamma så får vi se om jag hittar nått fint. Och jag längtar tills erica kommer vid 4 så jag får se henne.. så blir det tacos, sååå gott. mums.:) 
men hoppas ni haft en bra fredag och får en fortsatt bra lördag!:)

Some pictures












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0