You are the best thing that happened in a long time

morning. 
Hoppas ni hade en bra och rolig kväll igår. Jag hade det, Mamma min skulle ut och ha skoj med sina "kärringar" så dom var här och förfesta, medans jag hängde med Erica tills mina "kärringar" kom, erik och linus. Sen droppade det in lite fler när det blev "FF" haha.. vilket "ordval". nejmen det var väl ganska trevligt, helt OK. Dom va inte här så länge förutom erik som sussade över, vi mös (bra ord) 

Vaknade kanske för 1 timme sen med smink jag totalt glömde bort att tvätta av mig igår, det var inte allt för nice men nu är det bra. Har precis käkat frulle och ska väl ta mig in i duschen snart tänkte jag, ska med cat och förmodligen priscilla till nå jävla skit i maserhallen(he he) men vafan.. dom är ju mina vänner! 

aa jag vet inte vad jag ska skriva mera nu, fick väl bara lov att uppdatera mig lite sådär:) kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0