This is what i'm made of

lite dåligt med uppdatering men har inte haft tillgång till dator nu för min har blivit gammal och dött, så r.i.p med den, igår köpte vi en ny dator, en bärbar, så jävla skönt...! 

Ja hur som helst! Helgen har varit väldigt lugn och skön, fast marre åkte hem i fredags vilket var tråkigt men det var kul att hon va här och bodde under några dagar, så får vi alla hoppas att hon hittar eget sen!! håller tummen.
Så, i fredags vart det en lång biltur med erik pelle linus krille och ankan vilket var väl ganska chill ändå.ha ha
ochså igår spelade jag biljard med ett gäng, jag körde en omgång själv mot sebastian och jakob, jag vann.. ensam tjej mot två killar.. inte dåligt må jag då säga!ho ho.

nu ska jag nog ladda ner en film, har sovit borta och gick upp tidigt så somna om kanske inte skulle vara helt fel:)
Godnatt

och den bästa känslan jag fått, var i helgen








Här, några få bilder. Haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0