17 år i staden

Så var man 17 år, ett år äldre, nu har jag 1 år kvar till 18. Känns väl både bra och dåligt måste jag säga.
annars tänkte väl berätta om min mysiga fördelsedag jag hade tillsammans med min pojkvän. Eftersom att jag ska ha släktkalas nästa fredag så passade de sig att vara med killen igår. Åh han kommer med två presenter sötjäveln. gitarrsträngar som jag tjatat om att jag ska köpa (haha) och så bodyshops grejer, hur jävla gulligt är inte det.. man fick ju tårar i ögonen, snyft. Ja, så åt vi glass och kolla på film och bara dundermyste, ja.. det va en bra dag! Hihi :)

och idag så kommer pappa,susanna och lillebror hem till mig och fikar så ja, det blir väl tevligt det då! hehe :)
åså imorgon har jag och killen 4 månader tillsammans så då blir det en till mysdag + massa tacos, usch vad gott. Ojoj, ja!

lite fina bilder från igår på mig och han. längesen jag skratta så mycket




mmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0