happy me

just nu känner jag mig så sjukt glad inombords. alltså det är så mycket som fått sig en vändning dom senaste månaderna och dom vändningarna gör mig så glad. Och jag vill bara göra massa saker, jag har en sån längtan till min födelsedag haha och till sommaren och det känns bara bra allting. shit. Fick bara lov att skriva ut det. Gud. lyckorus nu i min degiga soffa och jag kollar på sorgliga programmet sofias änglar men det stoppar inte mig. tjohej!

hur som helst. Hur min helg har spenderats: i fredags var jag hemma och tog det väldigt lungt, ganska skönt egentligen. Igår var jag med lisa ett tag, drog och kolla på fotboll vilket inte är min starkaste sida att stå ut med att kolla på en boll men människor som springer efter den, nja. Men fick vara med lisa iallafall! Sällskap av eve,alice och frida också. trevliga kvinnor. Från vallen cyklade jag hem, det var en sån jävla skön känsla att trampa på en egen cykel med bra musik i lurarana och känna lite sol i ansiktet. våren, du är bra.
På kvällen satt jag och kolla melodifestivalen med mamma och kikki, sen kom äntligen min skatt hem till mig, vi gick till maria som fått en lägenhet äntligen, så glad för henne! Som hon väntat!! Så det var ju jättetrevligt där. Så far man till donken med ett gäng åsååå äntligen hem och mysa med min skatt. ja, erik. + myst idag med med erik men nu sitter ja här ensam och bara fortfarande känner lyckorus. bra. stanna kvar tack. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0