ja, hur säger man egentligen

hejhopp. tänkte väl uppdatera mitt intressanta liv litegrann.
Igår var jag med erik som jag saknat så, det var mysigt det. och idaaaag har jag varit i skolan, äckelskola. Jag hatar skolan, aaa så cyklade jag hem och har nu varit hemma hela tiden, astråkigt. Men lite skönt också, har frusit hela dagen typ.. håller man på att bli sjuk? hoppas jag då inte! Iallafall. Idag, på torsdagar har vi en samhällslektion som är innan våran svenskalektion och våran samhällslektion var inställd så vi hade svenska på samhällslektionen istället, så vi kunde få sluta tidigare. DÅ HAR MAN BANNEMIG FLYTTAT BAK EN LEKTION, INTE FRAM. Ja. punkt slut.
Nu ska jag kolla på en film och få tiden att gå fortare, vill bara sova fast jag inte är trött. 

fyller år om 12 dagar om man inte räknar med denhär dagen som typ är slut hihoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0