lördag lördag lördag...

...och den blir defenitivt lugn. igår va det för mycket. va med "grabbgänget" och vi drog till någon fest och det var kaos och bråk och allt möjlig, aldrig sett nått liknande iallafall. Men kvällen slutade bra med supermyspys med erik, hihi. slutet gott, allting gott.
Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls, vaknat, åkt hem, tittat tv, ätit, tränat, nu ska jag duscha och vänta in mamma som har med sig godsaker hem. nötter och smooti som jag ska mixa ihop själv, så blir det lite film på det. Blir nog bra det! Och så min erik som fick åka till sjukan som ramlat i backen, håller tummen att det inte är nånting allvarligt! ja. det var allt för mig! Hehe :) ha en bra kväll.

bjussar på en härlig jävla vårbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0