memories in blue


jag får sådana sommarkänslor av denhär låten, gud!! ryser

Hur som helst, kan uppdatera mina senaste dagar kanske, så jag har nått att skriva :)
såg att jag inte skrivit sen i lördags haha.. jävlar, trodde inte de va så pass länge sen. Aja, har inte så mycket som hänt om man säger så, har ju varit underbart väder och jag försöker kämpa med träningen och kosten och det har gått bättre än väntat, inte ätit så mycket skit alls, två bakelser bara haha. Gött. Fick mig en bra promenad idag med, i kvällssolen, det var ju bara helt jävla underbart. ska nog köra en sån imorgon med ifall jag har min tid! Har ju inga planer för imorgon än så ja, vi får ju se helt enkelt! 
Och om 4 dagar fyller jag år, om man räknar bort idag då.. det är ju kväll nu såatt, ja.. 4 dagar. vet inte varför jag ser fram emot just denhär födelsedagen så mycket, kanske för att jag är närmare 18 då, och känner mig lite äldre och är nyfiken vad jag får osv. åhå, ja och så ska jag ha ett annorlunda släktfirande, alla i min släkt har liksom kalas kl 3, äter glass eller tårta sen hejdå typ.. tråkigt. Så jag ska ha värsta myskvällen med film, tacos och nått helt annat liksom. Ska blir spännande. Pust. nu blev det för mycket. Ska ta mig en dusch nu sen tvtittande. Yesyes. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0